המבחן הגורלי של ישראל ורוסיה • מערכת ה-S300 הגיעה לסוריה

שלמה ריזל 1 Comment on המבחן הגורלי של ישראל ורוסיה • מערכת ה-S300 הגיעה לסוריה

לפי סוכנות הידיעות הרוסית ANNA מערכת הנ"מ המתקדמת S300 הגיעה לסוריה | על פי הערכות מי שיתפעל את המערכת יהיו חיילים רוסיים | בכירים ב"חיל האוויר" אומרים "כי "חיל האוויר" יודע להתמודד עם המערכת ולא מדובר באיום ללא מענה"

נשק
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את אשר יגורנו בא: צבא סוריה קיבל לידיו סוללת S-300 ראשונה והיא נכנסה לשירות, כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית ANNA.

"לדברי מקורות מקומיים, הסוללה הראשונה של מערכת ההגנה האווירית S-300 נכנסה לשירות בצבא הסורי", נכתב בדיווח. על פי הערכות מי שיתפעל את סוללת טילי הנ"מ יהיו חיילים רוסיים ולא סוריים.

יצויין כי בימים האחרונים דווח, כי מטוס המטען הגדול ביותר בעולם, מדגם 'אנטונוב' ביצע לפחות 3 טיסות מ'רוסיה' ל'סוריה' כדי להביא את מערכת s-300 למדינה הערבית.

ע"פ אמירות שהתבטאו בכירי "חיל האוויר" לשעבר, בחיל התאמנו שנים רבות על מערכת ה-S300 וע"פ הערכות ישראל יודעת לפרוץ ולהשמיד במידת הצורך את המערכת. מדובר במערכת בת 40 שנה ומעלה, בזמן הזה שקדו בעולם על פתרונות כנגד המערכת.

ראש הממשלה הצהיר בנאומו באו"ם, כי ישראל תמשיך לתקוף בסוריה בלבנון ובעיראק כנגד איומים כלפיה, אם אכן רוסיה תנסה ליירט מטוסים ישראליים המערכת תאויים מיידית בהשמדה, הדבר יכול להביא למכה קשה במכירות המערכת לעולם, ותדרדר את היחסים בין ישראל לרוסיה עוד יותר.

יש לזכור, כי בסוריה מוצבות מערכות נ"מ מתקדמות, כדוגמת מערכת ה- S400 של הצבא הרוסי, אך לא נעשה בו כל שימוש כנגד מטוסים ישראליים.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יש להם s400 אבל מביאים s300 מה הקטע?